Vrata otevíraná posunem do boku

http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata http://www.technorol.eu/garazova-vrata Je to asi nejméně užívaná varianta, která má však své opodstatnění v případech, že uživatel z nějakých důvodů preferuje toto řešení. Celá konstrukce je tvořena vpodstatě sekčními vraty, usazenými v rámu z galvanizované oceli. Je třeba osadit prahovou vodicí část na podlaze a vodicí drážky na stěnách. Pohon je buď stropním elektromotorem, nebo ruční. Některé typy se otevírají pouze v celém profilu, některé lze také otevřít jen částečně – podle potřeby.

Zpracování

Podobně jako u sekčních, také tento typ má sendvičovou konstrukci. Plášť je tvořen galvanizovaným ocelovým plechem, opět je zateplen polyuretanovou pěnou, vnější povrch je ošetřen nástřiky z barevné škály RAL, případně imitací dřeva. Jednotlivé sekce se vyrábí ve dvou šířkách – 500 a 610 mm. Vnější plášť může být hladký, nebo s prolisy v různém provedení. Stejně jako u všech předcházejících typů jsou i tato Garážová vrata opatřena bezpečnostními zámky proti sevření prstů.

Vrata otevíraná posunem do boku
Ohodnoťte příspěvek